Program partnerski dopłaca do interesu!

Przecierałem oczy ze zdumienia gdy dostałem e-mailem informację od znajomego: znalazł program partnerski, w którym dopłacają do interesu. Myślałem że żartuje, tym bardziej że wie że przecież uczestniczę w dobrych programach partnerskich i zarabiam przyzwoite pieniądze. Pomimo to zrobiłem rozeznanie w Internecie, znalazłem na jakiejś stronie screeny z zarobków i rzeczywiście: w ramach promocji każdemu nowemu Partnerowi dopisują do konta 50 zł.

Program partnerski jest bardzo ciekawie pomyślany jeśli chodzi o prowizje: płacą za sprzedaż bezpośrednią, pośrednią i na 3 poziomie. Oferują również znakomite narzędzia marketingowe w postaci gotowego sklepu internetowego. Za darmo. Rolą Partnera jest jedynie wybrać szablon na swój sklep i sprzedawać ponad 2000 produktów, głównie e-booków i książek. I oczywiście sprawdzać statystyki zarobków:)

Tak więc sprawdziłem firmę i zarejestrowałem się. Mam założony fajny sklep internetowy w którym nie muszę zajmować się obsługą i realizacją zamówień, bo tym oni się zajmują. Dopisali mi również bonus 50 zł do zarobków. Ty też możesz mieć taki sklep kliknij tutaj, zarejestruj się i zgarnij 50 zł na dobry początek

Nie wiem ile czasu potrwa ta promocja, więc warto się pośpieszyć.
Zapraszam:)



dodajdo.com

Brak komentarzy: